Pregătiți-vă cortul pentru a aștepta lansarea noului IPhone6 în fata la Quickmobile!

Generația noastră este mult mai pasionată şi dependentă de tehnologie, față de generațiile trecute, de aceea noul IPhone6 lansat de Quickmobile este perfect. Am aşteptat cu nerăbdare lansarea, iar imediat după, am dat sfoară în țară, să ştie toti prietenii şi duşmanii de noua apariție.

Acum câteva zile mi-am comandat de pe Quickmobile un ceas de la Samsung, si pot să spun că nu am avut nicio problema cu livrarea. Am colaborat foarte bine cu ei, iar produsul a venit la timp, dar mai important, a venit intact.

De aceea vă recomand Quickmobile. Am toată baza în ei. Unii prieteni au telefoane Samsung şi se vede clar diferența de utilizare. In timp ce Iphonul nu are nico o problemă, Samsung-ul se înțeapă, iar aplicațiile nu merg din cauza variantei mai vechi. Aşa că aştept cu nerăbdare Iphon 6 în România ca să ne bucurăm de el, prin intermediul lui Quickmobile.

Mai este un blog unde se organizează un concurs pentru a câştiga un Iphon 6 mai multe detalii găsiți aici .

Un gând despre “Pregătiți-vă cortul pentru a aștepta lansarea noului IPhone6 în fata la Quickmobile!

  1. Salut,
    Sunt Diana Isvoranu de la agentia „The Spirit” si va contactez din partea clientului nostru Quickmobile. In baza articolului scris de dumneavoastra despre Quickmobile dorim sa va adaugam in lista noastra de contacte. Pentru aceasta am nevoie de adresa dumneavoastra de e-mail.
    Toate cele bune,
    Diana

    Apreciază

Lasă un răspuns

