Poate ne-am intrebat macar o data ce cred oamenii despre noi . Reputatia noastra in scocietate pentru unii este foarte importanta . Dar sa o luam mai simplu , cum putem afla ce crede un prieten despre noi sau cum ne vede el ? Unii am putea spune :”Este simplu , il intreb si gata ” , altii spun :”Prietenul meu ma cunoaste foarte bine si stie totul despre mine , stiu cum ma vede el ” . Bine dar nu-i asa de simplu cum pare , atunci cand pui o intrebare raspunsul pe care il primim poate fi exact ceea ce vrem sa auzim sau parerea adevarata a prietenului nostru poate fi mascata de niste complimente frumoase . Atunci m-am gandit cum putem sa ne cunoastem mai bine . Mi-a venit trasnita idee cum ar numi-o multi , de a face schimb de identitate cu una dintre prietenele mele si colega de clasa . Eu trebuia sa fiu ea pentru o zi si ea eu . Ce a iesit a fost epic . Inafara de faptul ca am vazut cum ma vede ea pe mine , ne-am amuzat al naibii de tare . Nu credeam ca va iesi un asemenea show , ne-am schimbt gentile , telefoanele , cartile , caietele si de asemenea gecile , nu mai zic ca fiecare se comporta ca cealalta . Colegii se amuzau pe masura iar profesorii erau derutati . Mi-a placut mult aceasta experienta si chiar mi-ar placea sa o repet  .

Lasă un răspuns

