Sanatate la pachet !

Problema grava a adolescentilor si nu numai este acneea . Eu personal am incercat tot felul de produse , de la sapunuri , ceaiuri si creme recomandate , dar nimic nu a functionat . Pana cand o prietena mi-a sugerat  sa intru pe acest sait http://www.hboutique.ro/ pentru a cauta ce aveam nevoie . Spre surprinderea mea o crema  de la Himalaya mi-a atras atentia , asa ca am comandat-o . Mi-a venit foarte repede , ambalat si intacta . A avut un efect foarte rapid si mi-a rezolvat problema ,asa ca am aratat foarte bine la majoratul prietenei mele si multe persoane m-au intrebat ce am folosit . Daca nu foloseam aceasta crema cu siguranta ca nu aveam atata incredere in mine . De aceea asi vrea sa vi-o recomand si dumneavoastra ; este vorba de o Crema antiacnee (30ml) care costa doar 12,00 lei .c

Trateaza si controleaza eficient acneea si cosurile.

Utilizare :Se aplica pe pielea curata, pe zonele afectate, de doua ori pe zi.

Recomandat :Pentru cosuri, eruptii ale pielii, acnee. 

Ingrediente : Vitex de China – reduce inflamatiile tenului

Aloe Vera – vindeca si calmeaza pielea

Arbore Kapok – efect de racorire, previne viitoarele eruptii

Va recomand sa il folositi cu incredere . Si inca ceva , cei care sunt dispusi sa lasa un comentariu la aceasta postare pot câştiga un voucher de 50 de Euro cu care va puteti  cumpăra produse de pe http://www.hboutique.ro/.

Lasă un răspuns

