Toti adolescentii viseaza ca la varsta de 18 ani sa isi ia carnetul , iar parintii sa  iti ofere cadoul visurilor tale , o masina . Sincer si eu am avut un asemenea vis , dar acest vis in cazul meu s-a implinit . M-am trezit intr-o dimineata de Vineri  din cauza mesajelor pe care le primeam pe telefon de „La multi ani „. Eram adormita si buimaca de somn insa pe noptiera de langa patul meu am observat niste chei de masina legate cu o fundita rosie . Am iesit in fata blocului si am vazut un Toyota Aygo cu ditamai funda pe capota . Prima oara m-am frecat la ochi de doua ori si apoi am intrat in masina , inca mi se parea ca visez . Am inceput sa tip de fericire si le-am multumit parintilor  si de parca nu era destul , cea mai buna prietena a mea  imi ofera un bilet de 3 zile la mare spunandu-mi  Go Fun Yourself ”  . Am fost atat de incantata incat am plecat la mare cu ea si inca doi prieteni . Bineinteles ca nu putea fi totul asa de frumos , prietenei mele i se facuse rau si a vomitat pe bancheta din spate iar un prieten a varsat bere pe jos . M-am inrosit la fata si am inceput sa tip la ei , masina mea frumoasa si noua era acum facuta praf inauntru si mirosea groaznic . Cand am ajuns la mare ,  m-am interesant de o spalatorie buna ca s-a imi rezolv masina si intr-un final am gasit . A doua zi am fost sa o ridic si parca mi se luase o piatra de pe inima cand am vazut-o ca noua . A fost o vacanta minunata daca ignoram acel incident , toti baietii intorceau capul atunci cand ma vedeau la volanul frumoasei mele masini . Chiar am primit 3 numere de telefon de la niste tipi pe care nici nu-i cunosteam si cu siguranta acesta a fost meritul lui Aygo . Vacanta s-a terminat cu bine si din fericire nu a mai avut loc nici un incident la intoarcere si pot sa spun ca am o bijuterie pe roti .

Lasă un răspuns

