Natural şi sanatos .

Din cauză ca sistemul meu imunitar este slab , răcesc mai mereu si pâna acum am incercat cam toate tipurile de medicamente , de la antibiotice pana la medicamente naturiste . Medicina naturistă este foarte utilă persoanelor care nu le priesc antibioticele si la unele dintre ele au chiar alergie. Când spun medicină naturistă ma gândesc la plante si la leacurile băbesti pe care le folosea bunica . Aceste metode de tratare cum ar fi cartofi cu spirt , oţet pe frunte sau in şosete , şatou de ou si altele au fost foarte utile la vremea lor şi incă mai sunt .

33198630515016fb0dd2e_6ceaiuricareardgrasimeafarasa-tifacarauÎn cazul meu medicina naturistă nu functionează dar asta nu inseamnă ca altora nu le prieste . Fratele meu de exemplu are anumite probleme de sănătate , organismul lui nu suportă antibioticul si de multe ori a facut şoc anafilactic din cauza anumitor pastile . Lui îi prieşte foarte bine medicina naturistă şi îl ajută foarte mult . Asa că am toată increderea in acest tip de medicină , am văzut ce pot face nişte simple plante , uleiuri sau ceaiuri . Deşi la mine nu au functionat la fratele meu au facut-o . De aceea aşi vrea sa va anunţ ca Mircea Hodârnău şi dr.Ladislau Rosenberg au lansat DVD-ul ” Terapia Rose ” , iar mai multe puteti afla aici si aici . Veţi putea descoperi ce este această medicina complementară si cum vă ajută ea .

Lasă un răspuns

