Cum ar fi ca atunci când te pregătesti de o seară romantică să uiţi de epilat . Ar fi groaznic nu-i asa . Nu numai fetele s-ar simţi jenate dar si partenerul lor de asemenea . Nimeni nu ar vrea să iasă cu o „maimuţă ” in oraş , sau când îţi este lumea mai frumoasă să descoperi ca ai păr în anumite locuri pentru ca nu ai avut timp să te epilezi .

Nu e drăguţ şi nici finuţ din partea unor femei sâ paţeasca asa , dar cum putem fi fresh la timp pentru partenerii noştri . Eu personal nu folosesc ceara atunci cand mă epilez deoarece e o metodă destul de dureroasă şi deobicei te înroşeşti în locul unde ai aplicat , asa că cel mai bun si rapid mod de a te epila cred eu că este Silkn Glide . silkn-glide-epilator-ipl-250x250

Un aparat electronic de epilat care işi face treaba rapid şi sigur . Are 50.000 impulsuri , adica un impuls pe secunda , asa ca doamnelor daca deobicei epilatul vă ia destul timp , acum nu trebuie sa vă mai faceţi griji cu acest nou aparat . s

Pe mine m-a ajutat foarte mult atunci când am avut probleme cu timpul si trebuia sa ajung la un interviu de lucru , timpul meu pentru epilat s-a redus semnificativ si totul a fost perfect când mi-a venit rândul . Am o parere foarte bună despre epilatoarele electronice  si chiar vi le recomand . Mai ales că puteţi să le folosiţi pe orice zonă a corpului fără nici o durere .

Lasă un răspuns

