Îmi aduc cu drag aminte când în clasa a patra  învăţătoarea ne-a pus sa facem ştampile din cartofi . Nu era cea mai minunată ştampilă dar era facută de noi şi asta conta .
Încerc să îmi amintesc acel sentiment de bucurie când eu îmi terminasem ştampila iar alţi colegi mai aveau de lucrat la ea .

Eram fascinată de ştampile şi mereu o puneam pe mama să îmi cumpere : pixuri cu ştampilă , carioci cu ştampilă si alte lucruri inventate la vremea aceea . Foloseam ştampila pe diferite foi sau caiete ca un semn personal al meu .

Mereu mi-am dorit o ştampilă personalizată ca să o pot folosi ca pe un semn de indentificare al meu şi înca îmi mai doresc .

Printer-G7-250x250Dar acum acest lucru este posibil deoarece Colop lansează Printer G7 , noua generaţie de ştampile dreptunghiulare . Mi-ar placea sa îmi personalizez ştampila cu o poza facuta in Japonia când am fost prima dată . Cu siguranţă ca şi voua v-ar placea , nu-i asa ?

Lasă un răspuns

