Viata unui blogger este destul de complicata si agitata . Pe langa activitatile zilnice pe care le are , trebuie sa fie mereu atent si conectat si cu lumea virtuala . Fiecare mesaj , e-mail si notificare este foarte importanta pentru noi . De aceea multi ignora masa cea mai importanta a zilei si anume micul  dejun.

Majoritatea pleaca grabiti dimineata neavand timp sa manance , ci doar sa bea o cana de cafea . Desi nu este sanatos si eu pateam de multe ori acelasi lucru , insa m-am hotarat ca in fiecare dimineata sa mananc ceva usor , care sa imi dea energia necesara .

Deoarece am probleme cu stomacul , cafeaua pe stomacul gol mi-a agravat situatia asa ca am decis sa renunt la ea si sa o inlocuiesc cu ceai sau suc de fructe natural . Sa va spun care este meniul meu in prezent dimineata : -Un bol cu lapte si cereale sau o ceasca de ceai cu biscuiti si ca desert o briosa sau un fruct .

mic_dejun

Nu pot manca ceva foarte dulce la desert deoarece mi se face rau , insa o astfel de masa este foarte importanta pentru un blogger , ii da energia necesara pentru prima parte a zilei . Si inca ceva , care pentru mine este foarte important , vreau sa va anunt ca pe 14 noiembrie se sarbatoreste Ziua Mondiala a Diabetului  si daca cunoasteti persoane sau aveti prieteni care sufera de aceasta boala , puteti afla mai multe despre problema lor aici si totodata gasiti sfaturi utile pentru o alimentatie sanatoasa .Complete-Life-680x150px-600x132

2 gânduri despre “Micul dejun al unui blogger !

Lasă un răspuns

