Am primit provocare de la prietene mea si colega ca sa ii scriu 5 obiecte pe care vreau sa i le trimit pe o insula pustie . Prima oara am reactionat : „Cum , doar 5? ” , dar se pare ca nu am voie mai mult asa ca incerc sa ma limtez , insa va zic ca nu voi reusi .

Bon , pai avand in vedere ca esti prietena mea iti trimit 1- o casa cu toate utilitatile , 2- un avion privat ca sa poti pleca si veni cand vrei , 3- o rezerva de hrana si apa pe viata asigurate de o firma anonima  , 4 – un cutit , ca sa te aperi in caz de animale salbatice sau stiu eu , mai rau canibali  si ultima 5 – iti trimit  3 baieti ca sa te distrezi si tu ca na esti pe o insula ,  pustiiee , trebuie sa o populam si noi cumva .

Daca te simti singura pot sa vin si eu ca nu ma supar , dai un beep . Vai am uitat nu ai telefon , asa ca draga mea prietena incearca si tu cu niste semanale de fum sau codul morse , ne descurcam noi .

Te pup dar nu numai pe tine ci si pe voi , sa aveti o zi frumoasa in continuare .

Un gând despre “5 obiecte pe care i le trimit prietenei mele pe o insula pustie !

Lasă un răspuns

