Ati patit vreodata sa va invitati prietenii la voi la un film sau un joc de carti si sa vi se faca foame . Te duci in bucatarie , deschizi frigiderul si vezi ca nu ai nimic mai sofisticat cu care sa ii servesti . Pai ce faci atunci , simplu , comanzi online .

Asa am facut eu impreuna cu o prietena , cautand pe internet am dat peste Foodpanda un serviciu online de comanda la domiciliu . Am dat un telefon si am asteptat sa vina comanda . Simplu si rapid , nu ? Ideea este grozava poti să comanzi mâncare de la mai multe restaurante dintr-un singur loc la domiciliu deoarece cei de la Food Panda fac parteneriate cu mai multe restaurante şi pizzerii, iar tu de pe un singur site poţi comanda de la mai mulţi furnizori.

De asemenea puteti gasi o gama variata de produse aici pe care le puteti comanda din orasul vostru .

Insa asta nu e tot , au şi-o aplicaţie pentru telefonul mobil care face totul mult mai uşor. Mai multe infosrmatii gasiti aici ,aplicatia este foarte placut si usor de utilizat va recomand sa incercati  . Si daca o faceti va urez , sa aveti pofta .

2 gânduri despre “Simplu si rapid -Foodpanda

Lasă un răspuns

