Mereu am fost fascinata de mister , mi-a placut sa aflu lucruri noi si sa ma uit la seriale cu caracter politist .

„Scooby-Doo, unde ești tu?” este desenele copilariei mele , eram fascinata de modul cum cei 5 membri rezolva fiecare enigma din orasele prin care treceau . Mereu adevarul iesea la iveala iar cei rai erau demascati . Imi amintesc cu drag si totodata amuzata de felul cum stateam cu inima la gura si cautam indicii impreuna cu ei .

Cunosc fiecare personaj dar mereu eram in dubii de faptul ca Scooby personajul principal al emisiunii poate vorbi . Imi doream un caine care sa vorbeasca cu mine si ii spuneam mamei ca imi doresc un caine ca Scooby ca sa descoperim mistere impreuna .

edcaf7a740ef11641180200d82156e35

Amuzant nu ? Poate , dar la varta aceea era totul mult mai real si posibil . Acum Dumnezeu mi-a oferit un fratior care este la fel de fascinat cand se uita la Scooby-Doo  cum eram eu . Cand il vad pe el cat de fascinat se uita pe Boomerang imi aminteste de mine .Pot spune ca si parintii mei se mai opresc din treburile lor si mai arunca cate un ochi . Nu cred ca conteaza varsta cand e vorba de Scooby-Doo .

Lasă un răspuns

