Avand in vedere faptul ca internetul este un loc din care poti afla orice , nu a fost deloc greu sa aflu ca Vegeta caută un fel de blogger ambasador. Pe mine faptul de a deveni blogger oficial Vegeta ar insemna ‘un pas inainte’ . Nu numai experienta pe care o capat imi este folositoare , dar si faptul ca bloggul meu ar fi mult mai cunoscut . Asi putea participa la diferite proiecte de caritate ce imi va da un sentiment satisfacator .

538296_319278888149085_700780647_nDe asemenea Vegeta dateaza din anul 1958. Produsul se numea la început Vegeta 40, iar astăzi poate fi recunoscut prin culoarea sa albastră şi emblema bucătarului care au însotit produsul în toţi aceşti ani. Vegeta este un bun companion al meselor delicioase, dând un plus de savoare momentelor culinare.

Insa si in familia mea Vegeta are o istorie destul de ampla , bunicile mea foloseste Vegeta la supe si ciorbe , mama mea o foloseste la multe feluri de mancare  si acum eu . Desi nu sunt o bucatareasa extraordinara , vreau sa iau ce e mai bun din exemplul bunicilor si al mamei mele .

Iar faptul ca sunt tanara imi da avantajul de a invata cele mai noi si gustoase retete folosind  Vegeta . Orice mancare iese buna daca pui un strop de iubire, o lingurita de compasiune si la final condimentul special , Vegeta  .

14043_797089813701321_3349365816468991324_n

In final vreau sa va spun ca atunci cand iubesti vrei sa oferi ceea ce este mai bun celor dragi si asta in special in bucatarie .Asa ca mereu am langa mine Vegeta , deoarece „Dragostea trece prin farfurie „.

Lasă un răspuns

