Buna dragi mei azi vroiam sa va cer parerea despre comenzile online . Eu personal aveam o frica groaznica cand era vorba sa comand ceva online . Insa in zilele noastre tehnologia avanseaza si ne da ocazia de a avea haine din aproape orice tara care ne atrage . Asi vrea sa va spun cum mi-am depasit eu aceasta teama .

La inceput , o prietena de a mea si blogger de asemenea a descoperit aceasta pasiune de a comanda online . Mi-a spus si mie daca vreau sa comand ceva care m-ar atrage . Desigur erau multe lucruri care ma incantau insa nu aveam garantia ca o sa le primesc sau ca banii imi vor fi returnati , desi mi se spunea ca daca produsul nu ajunge voi primii banii inapoi eu tot nu aveam incredere , asa ca m-am bazat pe prietena mea si am rugato sa comande ea pentru mine .

Totul a decurs bine si am primit pachetele dorite iar atunci cand nu am primit un pachet banii mi-au fost returnati de catre prietena mea care se ocupa de tranzactie . A fost placut si nu am sa uit niciodata drumurile pe care le faceam amandoua la posta pentru a ridica pachetele .

Pana cand intr-o zi la insistentele ei mi-am luat inima in dinti si am avut curajul sa comand singura , aveam emotii si mereu ma uitam in posta sa vad daca mi-a venit hartiuta de la posta pentru a ma anunta ca am un pachet . Desi nu a durat mult am primit pachetul si am fost extrem de fericita cand am fost singura sa il ridic .

In concluzie daca doriti sa comandati ceva online nu va fie frica , rezultatul va fi pe asteptarile dumneavoastra . Si ca sa va luati o marja de siguranta puteti sa faceti asta impremuna cu un prieten ,va fi si mai amuzant zic eu .

2 gânduri despre “Comenzi online !

Lasă un răspuns

