Da ati citit bine, cam asa as dori eu sa ajung la varsta de 60 de ani, sunt doua lucruri pe care oricine ar dori sa le aiba si anume banii si lipsa grijilor. Am fost provocata sa spun ce mi-ar placea mie sa fac pana la varsta de 60 de ani , avand in vedere faptul ca am abia 20 de primaveri, am destul timp sa imi fac planuri, asa ca am sa va prezint o scurta lista pe care am realizato cu 5 dintre obiectivele mele .

Ce trebuie sa fac pana la varsta de 60 de ani :

  1. In primul rand , vreau sa imi termin facultatea si masterul .
  2. Apoi evident ca vreau sa ma angajez in domeniu.
  3. Trebuie sa ma mut de la ai mei (orice tanar isi doreste asta , banuiesc )
  4. Vreau sa calatoresc in cat mai multe locuri posibile si sa cunosc oameni diferiti si culturi noi .
  5. Ultima dar nu cea din urma , vreau sa imi fac o familie ( desi asta e obtional,  nu tin musai sa ma casatoresc )

Mi-am propus sa nu regret nimic din ce urmeaza sa fac pe viitor, chiar daca lucrurile merg prost voi zambi si indiferent ce va fi voi merge inainte, iar la 60 de ani sa pot avea ce povesti nepotilor .

Ca tot suntem pe subiect vreau sa fac un anunt . Oficial Siropurile Yo împlinesc 60 de ani, iar 60 de ani nu reprezintă un simplu număr, ci o serie de experiențe de viață din care înveți și pe care le aplici în ceea ce faci mai departe.  La ceas aniversar, au lansat campania „60 de ani de experiențe”, despre care poți citi mai multe aici.

Daca sunteti curiosi cum se prepara un Cocktail va las un link aici …

Cosmopolitan Cocktail by YO

e2a9aa53c8

 

 

 

Lasă un comentariu