Sunt turisti care vin din Mexic si doreste sa manance mancare specific tarii lor , de asemenea  sunt persoane care doresc sa incerce specialitati noi care sa le incante papilele gustative . Va recomand sa incercati noul restaorant El Torito  , un restaurant cu specific mexican  care o sa va  surprinda placut .

Ceea ce mi-a atras mie atentia este un desert  foarte bun . Avand in vedere faptul ca sunt inebunita dupa dulciuri, cand am intrat pe pagina lor si am cautat un meniu , m-am dus direct la deserturi . Astfel ca am descoperit Bananas borachas (banane caramelizate) .

Bananas borachas (banane caramelizate) , dupa cum se vede si in imagine nu arata deloc rau , din contra numai cand le privesc deja imi ploua in gura .

banana-boracha Nu numai meniul m-a atras , am cercetat mai amanuntit si am gasit povestea lor si vreau sa vi-o impartasesc si voua .

Din momentul in care pasesti la El Torito, ti se dezvaluie cu o sinceritate aproape copilareasca o lume fascinanta, colorata si plina de optimism al Mexicului.

El Torito este un restaurant mexican inconfundabil, liniile rustice si elementele de design foarte colorate, iti transmit un sentiment de legatura intre civilizatie si natura.

Peretii sunt o explozie de culori calde si vesele, decorati cu tablourile de un optimism pitoresc al faimosului pictor mexican, Diego Rivera si lampi in forma de soare.

Toate aceste elemente, la care se adauga sombreros, ritmurile incitante a muzicii mexicane si mirosul devastator de delicios al mancarurilor, fac din restaurantul El Torito un loc perfect pentru o iesire cu prietenii sau colegii de birou la un shot de tequila.

Meniul restaurantului este un adevarat carnaval de culori, arome, gusturi si texturi. Fiesta gastronomica poate incepe cu un platou de nachos cu salsa si guacamole pentru a intra in spiritul petrecerii, iar apoi va asiguram ca va fi foarte greu sa alegeti din varietatea de burritos, taquitos, fajitas si tacos sau din renumitele griluri mexicane.

Portiile sunt enorme, ca la mama lor acasa, asa ca flamand de la El Torito nu ai cum sa pleci.

Fa o vizita la restaurant mexican El Torito si vei intelege pasiunea lor pentru gastronomia mexicana.

De asemenea puteti sa le vizitati si pagina lor de facebook pentru mai multe detalii .

Lasă un comentariu